sfera.sk

  • O nás >
  • Riešenia >
  • Produkty >
  • Služby >
  • Referencie >
  • Aktuality
  • Kariéra
  • XMatik®/EAM

    Spravuje majetok počas celého životného cyklu. Riadi materiálové sklady, analyzuje poruchy a radí údržbárom.

    Interaktívne schémy
    prepojené na objekty
    Koreňové príčiny porúch
    s analýzou efektívnosti
    Mobilná aplikácia
    pre údržbárov a technikov

    O produkte

    Životný cyklus majetku

    Evidencia technických aj ekonomických parametrov majetku od nákupu, cez prevádzku až po vyradenie. V prípade zakúpenia nového typu majetku je jeho založenie a zaradenie do portfólia plne v rukách určených administrátorov.

    Automatické plánovanie

    Automatické vygenerovanie plánu po založení a zaradení objektu na základe používateľsky nastavených pravidiel. Pravidlá zahŕňajú odporúčania výrobcu, legislatívu či vnútropodnikové predpisy.

    Práca v teréne

    Ukončovanie aktivít pomocou mobilného zariadenia a identifikáciou objektu pomocou technológie NFC a QR kódov. Sledovanie času jednotlivých úkonov zabezpečí prehľad v priebehu aktivít. Záznam riešenia poruchy môže byť doplnený o foto/video dokumentáciu a informáciu o použitom materiáli.

    Správa vyhradených technických zariadení

    Súlad s legislatívou pre správu a údržbu vyhradených technických zariadení (VTZ) potvrdený certifikátom Technickej inšpekcie SR.

    Skladové hospodárstvo

    Automatický výpočet maximálnej a minimálnej hladiny zásob. Zvýšenie dostupnosti materiálu pri súčasnom znižovaní obsadenosti skladov cez rezervácie a prioritizáciu. Predikcia dodania objednaného materiálu spresní termín dostupnosti nových dielov.

    Grafické znázornenie technických parametrov

    Mapy a grafické schémy sú prepojené na záznamy a parametre v technickej evidencii. Umožňuje zobrazenie parametrov priamo v grafickej schéme a zmenu zobrazenia na základe aktuálnych hodnôt parametrov. Napríklad neodstránené podmieňujúce závady môžu byť indikované červeným blikajúcim signálom.

    Interaktívne notifikácie

    Notifikácie obsahujú tlačidlá pre okamžité vykonanie akcie, ako napríklad schvaľujem, vyriešené a podobne. Záznam o vykonaní akcie je zapísaný do systému bez potreby prihlasovania sa, čím je celý proces zrýchlený a znížená administratívna záťaž.

    Inteligentná kategorizácia hlásení porúch

    Strojové rozpoznanie textu hlásení funguje v reálnom čase, multijazyčne a vysporiada sa aj s preklepmi a slangovými výrazmi. S požiadavkou na odstránenie poruchy je odoslaná zároveň aj informácia o tom, ako bol ten istý alebo podobný problém riešený v minulosti. Uchováva poznatky z realizácie údržby pre ich ďalšie zdieľanie. Vyhodnocuje skóre porúch na základe ich početnosti a dopadov na biznis v prípade výskytu.

    Chcete, aby váš biznis napredoval?

    - Chochol Peter, riaditeľ Úseku obchodu

    Vyplňte krátky formulár a my vás budeme kontaktovať.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Priamy kontakt
    Peter Chochol
    riaditeľ úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Lucia Hacurová
    manažérka pre komunikáciu
    Lucia.Hacurova@sfera.sk
    +421 904 430 629
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Priamy kontakt
    Chochol Peter
    riaditeľ Úseku obchodu
    obchod@sfera.sk
    +421 2 50213142
    Všeobecný kontakt
    obchod@sfera.sk
    +421 2 502 131 42
    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.

    You are using an outdated browser. You can update it on this page.

    Zanechajte nám váš kontakt pre doručenie materiálu.

    Odoslaním formulára dávate súhlas so  spracovaním osobných údajov

    Tieto stránky sú chránené reCAPTCHA a spoločnosťou Google a platia Pravidlá ochrany osobných údajovZmluvné podmienky.